Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van mirjam vrolijk - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek? - Reisverslag uit Groningen, Nederland van mirjam vrolijk - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek?

Blijf op de hoogte en volg mirjam

22 Mei 2017 | Nederland, Groningen

De laatste uren thuis, de laatste dingen nog regelen.
Tijdstip van vertrek nadert sneller dan gedacht. De laatste inkopen zijn gedaan. Behoefte om een aantal dierbare mensen nog te zien voor vertrek. Helaas niet aan toe gekomen om iedereen te bezoeken In praktische zin is bijna alles geregeld. Bedenk dat ik nog een lijst moet maken met telefoonnummers voor mijn contactpersoon voor het geval dat het nodig is. Ga er immers niet van uit.
Het moment van de tas inpakken is naderbij. Maar op deze manier kan een ieder bij mij op bezoek.
Wie bedenkt dan ook om op avontuur te gaan, alle opties liggen open.
Vrolijk gaat op avontuur in de grote wijde wereld. Het enige wat vast ligt is mijn vliegticket een retourtje Bangkok.

Op dit moment een hoofd vol gedachten. de spanning slaat wel toe.
heb momenteel de domste dingen de wasmachine aanzetten zonder dat hij ook echt gaat draaien. spulleen verplaatsen van de ene kant naar de andere kant van de tafel. overstromingsbeelden op fb in het land waar ik van plan ben om heen te gaan. praktisch denk ik dat ik een rubberbootje beter mee kan nemen. volgens de boeken begint het regenseizoen in juni waarom dan nu al aan de andere kant, al het regen wat nu valt, valt straks niet:-)

Nu maar op naar de dag van morgen, qua temperatuur wordt het aangenaam.

  • 22 Mei 2017 - 22:40

    Gerard:

    Hej meid heel veel plezier en geniet ervan. Xxx

  • 22 Mei 2017 - 22:55

    Nicolet:

    Hey Mirjam, ik ga je volgen. Hele goeie reis, be save en vooral...geniet! X

  • 22 Mei 2017 - 23:01

    Geke Van Loo :

    Heey meid!@ lekker genieten!! Ik ga je volgen, Enjoy live ❤

  • 23 Mei 2017 - 06:15

    Hennie:

    Gezonde spanning lieverd. Is een onderdeel van je avontuur

  • 23 Mei 2017 - 06:51

    Carolina:

    Heel veel plezier en geniet vooral. Ik ga je volgen!!gr Carolina

  • 23 Mei 2017 - 16:03

    Gerben En Arien:

    Goede reis en volop genieten!

  • 24 Mei 2017 - 11:49

    Roelof:

    Heel veel plezier! Maak er de reis van je leven van!!!! X

  • 25 Mei 2017 - 09:59

    Jeanet:

    Veel plezier en suc6 en de eerste nacht goed doorgekomen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

op avontuur.

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2017

Klaar voor vertrek?
mirjam

Actief sinds 22 Mei 2017
Verslag gelezen: 1006
Totaal aantal bezoekers 1609

Voorgaande reizen:

23 Mei 2017 - 22 Juni 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: